Wednesday, March 30, 2011

Pengalaman mengajar kita hidup lebih matang...
































































Assalamualaikum....


sebiru hari ini....
birunya bagai langit terang benderang,
seindah hari kita,
bersama disini....

lama dah tak update blog ni terlalu banyak ingin dikongsi tapi tak tau yang mane nak kongsi dulu...

tapi tidak akan ku biarkan blog ini bersawang kembali seperti dulu....
okay....sudah pasti setiap insan didunia ini ada pengalaman mereka sendiri pahit manis suka duka pengalaman itu tidak sama setiap orang.....
aku sendiri mempunyai pengalaman alhamdulillah dan perlu lagi menanbah pengalaman itu....

Paksu

Azrul Fazli bin Abd Azis 
semua kata2 dia adala semangat dan penunjuk untuk masa depan aku
dia banyak mengajar aku....
terima kasih paksu
paksu bos yang paling baik



K.Shamsiah bt Shafie
K.Shahidah bt Ahmad
K.Nor Aishah bt Abdullah


terima kasih kakak.....yang sangat baik...
Nak aiskerim lagi hehe.....tracficlight tau2 hehe
K2 K2 K2 K2 hehe
kakak HTD yang banyak membuli diriku hehe tapi mereka baik....
selalu tolong aku ketika aku kesusahan...
tanye pasal sampul surat, nak pergi JPN aish macam macam
seribu kali makna bersama mereka...
selalu makan dengan mereka itu paling best hehe....
andai berpisah nanti harap tidak terpisah segalanya..
Ukhuwah yang terjalin abadan abada...
insyaAllah....

SEKALI BERSAMA TERASA SELAMANYA

No comments:

Post a Comment