Saturday, April 2, 2011

Adakah Suatu Hari Nanti....

Bismillah hi rahman ni rahim....
Assalamualaikum

Sungguh Indah dan bersyukur hadirnya hari ini  kita masih disini Alhamdulillah...

CEMERLANG


biar aku berkongsi walaupun perit untuk dikongsi tapi ini lah luahan hati....haha
dialog antara aku dan siapa ek ek ek ek K2 K2 K2 hehe
kak Shahidah Ahmad..
 Pai: segan lah nak datang ihtifal esk...kalau tokoh pelajar, pelajar cemerlang ke tak pe gak
K2: aih napa pulak (loghat utara yg comey)
Pai: yang datang semua cemerlang pai tak pernah cemerlang kak malu nye sedeyh pun ade...
K2: Ish tak semestinye jd tokoh bru cemerlang kan...

(Lebih kurang gitu le dialog ni hehe)

ayat K2 membuat aku tersentuh aku kurang dari segi pelajaran sejak aku jejak kaki ke alam sekolah menengah kerana apa mungkin aku kurang membaca dan rajin...
tapi kalau minat sangat ataupun terlalu obses dengan subjek tu asyik baca tu je haha
macam ekonomi feqah dengan adab nusus haha...

masa pmr spm aku main2 je belajar haha tapi ada gak A cm tak caya pulak haha
tapi bila STAM aku cube wat btol2 n sampai stress study mula2 nak ambik 2 tahun tapi ramai kata tak pe mesti boleh jadi aku pun cubalah, sampai stress tak boleh belajar, mengalir juga air mata ni mase study heurmmmm akhitnye keputusan aku Rasib iaitu gagal.Tapi tetap ku bersyukur kerana hanya satu subjek yang aku gagal yg lain ade maqbul n jayyid alhamdulillah..semasa mengetahui tentang keputusan tu aku meraung tak berhenti merah tu mata dan aku berhenti tepi gua tenang kan diri pastu baca yaasin alhamdulillah aku kembali tenang....Allah itu maha adil..
lama juga aku ambil masa berfikir dan kini telah ku fikir sematang yang mungkin aku akan repeat dan cube cemerlang kali ni aku tak nak target dah aku tawakal sahaja dengan sokongan sesiapa yang menyokong...
Tapi dalam Kadet Remaja Sekolah MUSLEH semua Keputusan Alhamdulillah Cemerlang tapi kenapa tidak pada pelajaran haha

AKU BOLEH, AKU BOLEH, AKU BOLEH!!!

aku terlalu mengimpikan suatu hari nnt aku cemerlang dan aku selalu membayangkan diriku diatas pentas dan nama ku disebut Siti Fairuz Mohd Azmi pelajar cemerlang dan dijemput keluarga naik ke atas pentas tak dapat ku bayang...Ya Allah....



















 gambar ada problems pulak tak leh tegak kan hurm ape-ape pun semua okay haha terima kasih bagi pinjam piala hehe....

Doakan kejayaan kita bersama

Terima kasih Kak Shahidah Ahmad sebab satu motivasi yang sangat tinggi sebenarnya bila dapat ayat pasal tokoh ni.....banyak sebenarnye lagi selain ini berkaitan tokoh tu...aih wat pai terfikir juga lah aih....terima kasih ye kak aih.....hehe


SEKALI BERSAMA TERASA SELAMANYA

No comments:

Post a Comment