Thursday, January 20, 2011

aduh...cuti penuh sedih je rupenye hurm...










Ya Allah...
ampunkan diri ini ya Allah
persahabatan yang ku bina selama 3 tahun ini
tidak sebaik dulu...
kau berkati lah hubungan kami adik beradik
yang kian pudar kasih sayang..
juga kian hilang jauh.....


hari ni bergaduh lagi dahsyat dari biasa
kenapa
mungkin aku punca segala kebahagian mereka...
aku yang terakhir dalam hidupmu....
mungkin kerana itu aku susah mendekatimu...
kerana aku yang terakhir...
dan tidak lagi penting seperti dulu....
tidak ada lagi ada perkara yang boleh aku tolong
kerana kehadiran mereka
dapat membantu
dan menyempurnakan hidupmu....

tapi sampai bila perlu begini
dah 2 minggu kita begini....
baik hanya seketika bergaduh sangatlah lama...

bagi sesiapa yang membaca jangan buat mulut pula
hanya di blog tempat untuk aku meluahkan segalanya
kerana aku hilang tempat luahan segala perasaan dan hati ku.....



doakan lah aku akan baik dengan kakak ku Shamsiah Shafie
my love sister...

No comments:

Post a Comment