Tuesday, January 4, 2011

Se pink hari ini hehe

Alhamdulillah hari ni aku improve sikit kerja aku...hari ini kelas ngaji dah start lama gak 2 jam dari 2:30 smapai 4:30 ptg hehe...yang tak disangka-sangka nya aku kene ajar yang ngaji al-quran huhu lagi 2 orang amek iqra` tapi ada lah 2 3 org deme amek hehe kebetulan je tu hehe....tapi happy2 je lah kan bila lagi nak jaga budak ajar ngaji tengok kerenah budak2 yang comel2 ni.n lupe lak aku keje ngan anak k.mas sekali atiqah n anak mh nor baya muzaini...enjoy le...mengajar kita kesabaran...eh terus kat educare lak....lupe lak hari aku gi sek naik kerete sport merah AS hehe sblm gi kerja lepak2 dulu kat smah mula2 jumpa my sister Shamsiah Shafie nama nye....jumpa sbb nak jawab pasal KRSM n pasal sabtu ni nak wat kat mane haha....lagi satu dua dua terkejut pakai baju warna yang sama warna pink walaupun tak suka warna pink itu yang senang nak gosok dan dari semalam dah rase nak pakai warna pink sok nak pakai biru lah harap-harap tak sama haha...tak mau dah janji cam dulu haha....lepas dah sembang ngan tuan puteri n bagi air vico...terserempak ngan dak JB eh jauhnya hehe STAM lah...dak penara...Aliya nama nya..mula2 tak cam hehe pastu wat2 kenal dak penara kan...hehe nasib btul hehe....hah pastu tngkp gambar jap gambar isna hanim kiah n lagi sorang tidak dikenali....baru agaknye hehe yang kepenatan selepas orientasi hehe...mst best hehe tgk deme senyum je hehe....pastu dah sembang2 kat meja batu Hanim kata eh banin lah kat kantin jom sembang kat dalam....isna kata tak pe lah...biarlah haha...hanim balas isna kita tak kawin lagi lah haha....mase tu tergelak sakan gak hehe.....ayat dia kita tak kawin lagi tu huhu.....k lah sembang pasal prog deme sabtu ni pagi n petang pastu pasal penara...hehe isu penara kali agak lama hehe semua pakat seronok sangat2 dan rindu nak pegi lagi.....hehe isna siap mimpi lagi aku mimpi penara semalam hehe...rindunya...

No comments:

Post a Comment